hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح 166 پروژه مخابراتی در ایام دهه مبارک فجر در استان گلستان 

افتتاح 166 پروژه مخابراتی در ایام دهه مبارک فجر در استان گلستان 

مدیر مخابرات منطقه گلستان با حضور در جمع خبرنگاران گروه خبری فجر گلستان ، از افتتاح 166 پروژه مخابراتی خبر داد . 

 غلامعلی شهمرادی با حضور در جمع خبرنگاران گروه خبری فجر گلستان به تشریح اقدامات و  پروژه های آماده افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر پرداخت . 
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اهم پروژ های مخابرات از هفته دولت تا دهه فجر همچون توسعه فیبر نوری و اتصال منازل و کسب و کارها به فیبر نوری همچنین توسعه اینترنت پرسرعت همراه اول گفت : 166 پروژه با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد تومان در سه ماهه گذشته آماده افتتاح و بهره برداری می باشد . 
وی افزود : تمامی این پروژه ها بر اساس عدالت ارتباطی انجام شده که رضایت مندی مردم استان را در پی خواهد داشت . 
دکتر غلامعلی شهمرادی با تاکید بر اینکه توسعه ارتباطات مخابراتی در روستاها از برنامه های اولویت دار مخابرات می باشد گفت : بیش از نیمی از پروژه های آماده افتتاح در دهه مبارک فجر در روستاها بوده که اعتبار تخصیص یافته بیش از 150 میلیارد تومان می باشد .
وی از عملیات جهادی یکروزه مخابرات جهت بازسازی شبکه مخابراتی در شهرستانها بعنوان یک اقدام نوآورانه نام برد و گفت : با انجام این عملیات جهادی در 4  شهرستان ، این برنامه همچنان ادامه داشته تا در تمامی شهرستانها شبکه مخابراتی ترمیم و خرابی های موجود در یک روز برطرف و ارتباط با کیفیت تحویل مشترک شود . 
مدیر مخابرات منطقه گلستان از تحول زیرساختی در حوزه ارتباطات در سال 1403 نیز خبر داد و آنرا از برنامه های سال آینده دانست .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد